Audyt SEO | Warszawa

Nie wiesz, co zrobić, aby Twoja witryna miała więcej odwiedzin? Zamieszczasz na stronie wciąż nowe treści, ale klientów nie przybywa? Sprawdź zatem, nad którymi aspektami witryny warto byłoby popracować. Jak się o tym przekonać? Odpowiedź da specjalistyczny audyt SEO. Przeprowadzamy go dla firm z Warszawy i z całego kraju. Zobacz, na czym polega takie działanie!

Profesjonalny audyt SEO

Proponowana przez nas usługa to kompleksowy audyt, który pomoże odnaleźć te miejsca na stronie internetowej, które wymagają poprawy pod kątem pozycjonowania w sieci. Specjalista dokładnie przeanalizuje witrynę, używając do tego dedykowanych narzędzi i swojej wiedzy. Audyt SEO kończy się sporządzeniem szczegółowego raportu. Będzie on świetną pomocą dla właściciela witryny. W raporcie znajdą się konkretne wskazówki, dotyczące dalszego rozwoju strony, jej optymalizacji, a także zalecanych działań poza nią (link building, promocja).

Profesjonalny audyt SEO

Korzyści z przeprowadzenia audytu strony

Zlecając zewnętrznej firmie wykonanie dogłębnej analizy witryny, zyskać można szereg przydatnych informacji i porad. Po audycie SEO będzie wiadomo m.in.:

  • jak obecnie kształtuje się pozycja strony w wyszukiwarkach,
  • co zrobić, aby poprawić tę pozycję,
  • w których miejscach na stronie warto byłoby poprawić zawartość pod kątem SEO (frazy kluczowe, nawigacja),
  • jakie linki zewnętrzne prowadzą do strony,
  • jak wygląda sprawa responsywności,
  • co spowalnia ładowanie się witryny,
  • jakie działania podejmuje bezpośrednia konkurencja.
Kiedy wykonać audyt SEO?

Kiedy wykonać audyt SEO?

Proponowane działania zalecane są w kilku sytuacjach. Słaba widoczność serwisu, sklepu online albo strony w organicznych wynikach wyszukiwania to wyraźne wskazanie do tego, aby przeprowadzić audyt. Może się bowiem okazać, że już wdrożenie ledwie kilku zmian wystarczy, aby znacząco podnieść swoją pozycję w Google. Trzeba tylko wiedzieć, co zmieniać.

Audyt SEO polecany jest również właścicielom witryn, którzy dopiero planują wdrożenie działań pozycjonerskich. Warto wówczas przeanalizować kod strony i upewnić się, czy nie wymaga ona poprawek i działań wstępnych, przygotowujących ją do dalszych kroków pod SEO.

Inwestycja w profesjonalny audyt opłaci się ponadto przy zatrudnianiu nowych specjalistów, mających wypozycjonować stronę. Co pewien czas warto go także przeprowadzić "profilaktycznie" – po to, aby sprawdzić, czy przydać się mogą jakieś udoskonalenia na stronie.

Efekty, jakich możesz się spodziewać po wdrożeniu zaleceń

Zamieszczone w raporcie wskazówki, przygotowane na podstawie przeprowadzonego audytu, pozwolą sprawnie wdrożyć potrzebne serwisowi zmiany. Ich dokonanie można zlecić odpowiedniemu działowi w firmie lub instytucji zewnętrznej, np. agencji interaktywnej z Warszawy.

Wprowadzone poprawki sprawią, że witryna będzie lepiej widoczna w bezpłatnych wynikach, pojawiających się po wpisaniu określonej sekwencji słów kluczowych w wyszukiwarce. Na podstawie audytu SEO będzie można zoptymalizować kod strony, nawigację i sposób wyświetlania się treści na smartfonach oraz tabletach. Wszystko to zaowocuje zwiększeniem ruchu na stronie, a tym samym lepszą konwersją. W zależności od celu biznesowego może to być większa liczba dokonanych transakcji (zakupy w sklepie online), poprawa rozpoznawalności marki czy też więcej komentarzy na biznesowym blogu.

Zapraszamy do kontaktu w sprawie profesjonalnego audytu SEO! Zaproponujemy Ci wycenę i ustalimy termin przekazania gotowego raportu.