Google Ads (AdWords) | Warszawa

Pragniesz wypromować sezonowy produkt ze swojego sklepu online? A może chcesz zbudować wizerunek marki, oferując jednocześnie użytkownikom sieci konkretną usługę? Jeśli zależy Ci na czasie, skorzystaj z możliwości, jakie daje kampania Google Ads (kiedyś: AdWords). Dzięki niej możesz znaleźć odbiorców z Warszawy lub z dowolnego miejsca na świecie!

W jaki sposób możesz się reklamować?

Zaletą Google Ads jest to, że Twoja promocja może mieć różną formę: począwszy od reklamy displayowej, poprzez reklamę tekstową w sieci wyszukiwania, po oferty w formacie filmowym. Dzięki temu łatwo można dopasować typ reklamy do zamierzonego celu oraz promowanego biznesu. Google Ads to multum możliwości!

Banery reklamowe

Będące jedną z najpopularniejszych form promocji, mogą wyświetlać się w określonych witrynach – właśnie tych, odwiedzanych przez Twoich potencjalnych klientów. Nie ma tu mowy o celowaniu w ciemno z reklamą! Estetyczny, spójny z identyfikacją wizualną marki i zachęcający do dalszej interakcji banner sprawi, że w krótkim czasie osiągniesz swój cel biznesowy. Zleć zatem jego przygotowanie specjalistom Google AdWords!

Remarketing

Chcesz trafić z reklamą do osób, które już kiedyś odwiedziły Twoją stronę/sklep, ale nie dokonały zakupu? Przypomnij im o sobie, kiedy będą surfować w sieci! A nuż wrócą i tym razem zdecydują się na zrealizowanie transakcji? Remarketing Google Ads pozwala dotrzeć do potencjalnych klientów właśnie wtedy, kiedy poszukują czegoś w Internecie. Warto pomóc im znaleźć to, czego akurat szukają, prawda? To także sposób na pozyskanie stałych, zadowolonych klientów. Jeśli dana osoba kupiła coś z Twojego sklepu, zaproponuj jej coś jeszcze, co również może jej się przydać.

Remarketing dynamiczny

Kolejna możliwość (dla sklepów) to zastosowanie remarketingu dynamicznego. Okazuje się, że Google jest w stanie pomóc użytkownikom, którzy czegoś szukają w sieci, poprzez pokazywanie im konkretnych produktów. Są to zatem reklamy, wyświetlane indywidualnie konkretnemu internaucie. Aby móc prowadzić remarketing dynamiczny, potrzebny jest plik, zawierający dane produktowe z Twojego sklepu. Specjaliści z Warszawy pomogą Ci go wygenerować i rozpocząć taką kampanię.

Kampanie produktowe

Aby jeszcze bardziej ułatwić użytkownikom sieci znajdowanie tego, czego szukają, stwórz w Google Ads kampanię produktową. Dzięki niej odbiorca już z poziomu wyszukiwarki zobaczy interesujący go przedmiot wraz ze zdjęciem, ceną oraz linkiem, prowadzącym bezpośrednio do Twojego sklepu. To szansa na zwiększenie konwersji. Internauta od razu może sobie porównać zaproponowane mu produkty. Jeśli więc przejdzie do Twojego sklepu, to najpewniej dlatego, iż uważa Twoją ofertę za najlepszą i chce dokonać zakupu.

Kampanie reklamowe YouTube

Młodzi ludzie spędzają dużo czasu, oglądając wideo, zamieszczone na należącym do Google'a YouTube. Jest to zatem świetne miejsce do tego, aby zareklamować swój biznes. Popularnie stosowane rozwiązanie to TrueView In-stream. Tego typu reklama pokazuje się użytkownikowi po kliknięciu wybranego przez niego materiału wideo. Dzięki temu, zanim obejrzy to, co docelowo zamierzał zobaczyć, zapoznaje się najpierw z treścią reklamy. Kluczowe jest kilka pierwszych sekund spotu, po których odbiorca może pominąć resztę przekazu. Warto się zatem przyłożyć!

Linki sponsorowane

Pragniesz skierować swoją ofertę do konkretnej grupy? Chcesz, aby zainteresowali się nią na przykład mężczyźni w wieku 20-25 lat z Warszawy? Polecamy zatem kampanię linków sponsorowanych. Jej przemyślane przygotowanie w Google Ads pozwoli Ci dotrzeć precyzyjnie do tych osób, dla których jest przeznaczona oferta.

Kompleksowa obsługa

Nic nie stoi na przeszkodzie, aby połączyć kilka technik reklamy, tym samym wzmacniając przekaz. Nie wiesz, co dokładnie wybrać? Zaproponujemy Ci najlepszy dla Twojego biznesu model kampanii Google AdWords. Uwzględnimy oczywiście budżet, jaki planujesz przeznaczyć na promocję. Zapraszamy do świata efektywnych, nowoczesnych kampanii reklamowych!

Korzyści kampanii w Google Ads

Dzięki dobrze zaplanowanej kampanii, po jej wdrożeniu szybko zaobserwujesz rosnącą liczbę konwersji w Twoim sklepie lub uzyskasz więcej zapytań, dotyczących Twojej usługi. Inaczej, niż przy promowaniu poprzez pozycjonowanie, w przypadku kampanii Google Ads nie musisz długo czekać na efekty. Możesz dzięki temu błyskawicznie zaprezentować produkt sezonowy czy czasowo ograniczoną ofertę. Przekonany? Mamy nadzieję, że tak!