Pozycjonowanie stron | Warszawa

Prowadzisz biznes na terenie Warszawy lub okolic i szukasz sposobu na jego promocję w sieci? Zleć pozycjonowanie strony internetowej i zyskaj nowych Klientów dzięki lepszej widoczności Twojego serwisu w wyszukiwarkach internetowych. Nasza agencja interaktywna oferuje kompleksowe pozycjonowanie stron www i sklepów online, zarówno globalne, jak i w ujęciu lokalnym. Pomożemy Ci dobrać optymalną dla Twojego biznesu strategię i przeprowadzimy kampanię, która pozwoli Twojej stronie www znaleźć się na czołowych miejscach wyników wyszukiwania na najbardziej konkurencyjne zapytania i frazy.

Pozycjonowanie lokalne i globalne

Jeśli prowadzisz biznes w skali miasta, regionu lub dzielnicy Warszawy – postaw na pozycjonowanie lokalne! Zyskaj przewagę nad konkurencją działającą na tym samym obszarze i zdobywaj nowych Klientów z najbliższego otoczenia. Lokalne pozycjonowanie stron internetowych pozwala skutecznie promować markę lub sklep, bez konieczności konkurowania na globalnym rynku, co zwykle jest nie tylko bardziej kosztowne, ale mniej skuteczne w przypadku biznesów działających na niewielką skalę. Serwis zoptymalizowany jest w taki sposób, odpowiadać na potrzeby lokalnych Klientów, wpisujących do wyszukiwarki takie frazy jak: „restauracja Warszawa Śródmieście” czy „fryzjer damski Mokotów”.

Globalne pozycjonowanie stron www będzie znacznie lepszym wyjściem w sytuacjach, gdy:

  • chcesz rozszerzyć skalę swojej działalności na teren całego kraju,
  • prowadzisz sklep internetowy obsługujący Klientów z różnych części Polski,
  • Twoja firma świadczy usługi na większym obszarze niż dzielnica czy miasto.

W takich przypadkach Twoja konkurencja znacznie się rozszerza, nierzadko musisz konkurować z globalnymi markami, dysponującymi znacznie większym budżetem na promocję. Dla nas to nie problem! Skuteczne pozycjonowanie stron www, które oferujemy, pozwoli wypromować każdą firmę w sieci, niezależnie od wysokości nakładów na kampanię reklamową. Wszystko dzięki przemyślanej i idealnie dopasowanej do Twoich potrzeb strategii!

Czy pozycjonowanie lokalne się opłaca?

Czy pozycjonowanie lokalne się opłaca?

Lokalne pozycjonowanie to mniejsza konkurencja, a więc znacznie większa szansa na znalezienie się w topowym obszarze wyników wyszukiwania. To jednocześnie dużo bardziej precyzyjne poznanie nawyków konsumpcyjnych Twoich rzeczywistych i potencjalnych Klientów. Opłacalność pozycjonowania lokalnego jest bezdyskusyjna – w stosunku do reklamy bezpośredniej oraz innych form promocji marki w sieci, pozycjonowanie lokalne daje Ci narzędzia najlepiej dopasowane do grupy docelowej. Pozwala również uzyskać wysoki stopień konwersji, czyli przełożenia samej wizyty na stronie lub w sklepie internetowym na wykonanie konkretnej akcji: zakupu, rejestracji, odbioru darmowego bonusu, znacznie niższym kosztem niż w przypadku pozycjonowania globalnego.

Dlaczego warto pozycjonować serwis?

Powodów, dla których warto – zarówno w ujęciu lokalnym, jak i globalnym – pozycjonować serwis www, jest sporo. Nie chodzi wyłącznie o realne zyski i zwrot z kampanii promocyjnej w postaci zwiększenia sprzedaży – choć to oczywiście zysk z pozycjonowania w największym stopniu interesuje Klientów. Warto jednak zwrócić uwagę na dodatkowe korzyści z pozycjonowania stron internetowych, takie jak:

  • zwiększenie obecności marki w kanałach komunikacji internetowej,
  • zwiększenie świadomości na temat firmy i oferowanych przez nią usług/produktów,
  • wyższa pozycja w Google = większe zaufanie użytkowników = większa szansa konwersji,
  • elastyczne formy finansowania kampanii (abonament lub płatność za efekty),
  • poprawa widoczności strony w organicznych wynikach wyszukiwania,
  • rozwój Twojego biznesu dzięki skutecznej i nowoczesnej promocji,
  • możliwość precyzyjnego targetowania oferty do grup docelowych,
  • poznawanie nawyków i zwyczajów konsumenckich własnych Klientów,
  • dotarcie do znacznie liczniejszego grona użytkowników internetu.
  • Przykładowe efekty pozycjonowania

    Przykładowe efekty pozycjonowania

    Podstawowym celem efektywnego pozycjonowania stron internetowych – zarówno w Warszawie, jak i w każdym innym mieście lub regionie – jest osiągnięcie wyższego współczynnika konwersji dzięki zajmowaniu wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania. Skuteczność działań pozycjonerskich oraz odpowiednio przemyślana i wdrożona kampania pozwalają osiągnąć wielokrotny zwrot z inwestycji. Jednak pozycjonowanie strony www to nie tylko wymierne korzyści finansowe dla promowanej firmy czy sklepu. To również doskonały materiał do analizy zachowań Klientów czy skuteczna i wielokrotnie tańsza niż reklama w tradycyjnych mediach – forma promocji marki, która chcąc zawalczyć o Klienta na współczesnym rynku, nie może pozwolić sobie na pominięcie tak istotnego kanału promocji.

    Serwisy znajdujące się na samej górze wyników wyszukiwania „zbierają” większość kliknięć i odwiedzin, co przekłada się na ilość akcji wykonywanych przez użytkowników strony. Efektem skutecznego pozycjonowania będzie więc znaczne zwiększeniu ruchu na stronie Twojej firmy, sklepu czy bloga. Jednocześnie, zmniejsza się odsetek użytkowników, którzy na stronę trafili „przypadkowo”, np. poszukując firmy świadczącej podobne usługi co Twoja, ale w innymi mieście lub dzielnicy. Ty zyskujesz użytkowników, na których zależy Ci najbardziej – aktywnie poszukujących produktu lub usługi, posiadających konkretne oczekiwania względem nabywanych towarów, zdecydowanych na zakup lub… takich, których trzeba do tego zakupu przekonać!

    Przykładowe efekty pozycjonowania:

    • zwrot z inwestycji – zwiększenie konwersji,
    • większa klikalność strony i zwiększenie ruchu,
    • zdobycie i utrzymanie wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania,
    • znajomość najważniejszych zapytań, fraz i słów kluczowych i wykorzystanie ich w procesie promocji marki,
    • ograniczenie zbędnego ruchu na stronie,
    • opłacalność w stosunku do innych form promocji,
    • poprawa funkcjonalności serwisu internetowego.
    Pozycjonowanie strony WWW, na czym polega?

    Pozycjonowanie strony WWW, na czym polega?

    Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych polega na optymalizacji wszystkich możliwych do poprawienia elementów, z których składa się serwis www. Zespół skoordynowanych działań i procesów pozwala wyeliminować wszystkie bariery utrudniające stronie znalezienie się na czołowych miejscach wyników wyszukiwania. Mogą to być m.in.:

    • nieprawidłowo napisany kod strony,
    • pozbawiona słów kluczowych, nieunikalna, bezwartościowa treść,
    • wolne ładowanie witryny,
    • zbyt ciężkie zdjęcia i animacje,
    • brak meta-tagów w obrębie strony i podstron lub ich nieprawidłowa budowa,
    • oraz wiele innych przeszkód, których usunięciem zajmują się pozycjonerzy.

    Proces pozycjonowania stron www zawsze poprzedzany jest wykonaniem audytu SEO – kompleksowej analizy budowy i struktury serwisu internetowego, zarówno od strony technicznej i oprogramowania, jak i pod kątem znajdującej się na stronie zawartości. Audyt SEO uwzględnia wszystkie obszary do optymalizacji i wskazuje te z nich, które w procesie pozycjonowania powinny być dopracowane w pierwszej kolejności. Jest również niezastąpionym narzędziem przy ustalaniu strategii marketingowej i promocyjnej marki – to właśnie szczegółowa analiza strony, uwzględniająca jej charakterystyczne cechy, umożliwia wybór optymalnych narzędzi i sposobów optymalizacji danej witryny.

    Jakie działania prowadzi się podczas pozycjonowania?

    Zakres działań prowadzonych podczas pozycjonowania jest bardzo szeroki i za każdym razem ustalany indywidualnie, w celu uzyskania jak najlepszego efektu. Po wykonaniu audytu SEO oraz kompleksowej analizy branży i konkurencji opracowuje się bazę słów kluczowych, na które ma pozycjonować się dana strona czy sklep online. Kolejnym etapem jest optymalizacja witryny, czyli działania wykonywane zarówno w obrębie strony, jak i poza nią (pozyskiwanie linków itp.). Twoja strona staje się lepiej widoczna, ale to nie koniec. Kolejny krok to content marketing, czyli stworzenie unikatowych, ciekawych i zachęcających do skorzystania z oferty firmy treści na stronie. Równie ważne jest poszerzanie zasięgu serwisu, poprzez docieranie z nim na strony branżowe, fora dyskusyjne czy portale społecznościowe. Ważnym elementem procesu pozycjonowania stron internetowych jest również poprawa ich funkcjonalności dla użytkowników, a końcowym etapem prac jest testowanie witryny oraz wykonywanie poprawek optymalizacyjnych.

    Optymalizacja serwisu (SEO), co to jest?

    Optymalizacja serwisu (SEO), co to jest?

    SEO to hasło, które od kilku lat robi prawdziwą furorę w marketingu internetowym. Optymalizacja stron www dla uzyskania wyższych pozycji w wynikach wyszukiwania, ale również dla poprawienia samej funkcjonalności strony, to proces, który obejmuje całość prac technicznych w serwisie, m.in.: optymalizację meta-danych, kodu strony, nagłówków czy adresów URL. W ramach działań SEO wykonuje się również linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne, nasyca się treść frazami kluczowymi oraz wykonuje szereg dodatkowych działań, które mają na celu poprawę funkcjonalności serwisu i osiągnięcie wyższej pozycji w wynikach wyszukiwania.