Pozycjonowanie | Warszawa

Oferta naszej agencji interaktywnej obejmuje kompleksowe usługi w zakresie pozycjonowania stron internetowych dedykowane firmom z Warszawy oraz całego kraju. Zajmujemy się pozycjonowaniem lokalnym oraz globalnym, wspierając małe, średnie i duże firmy, niezależnie od branży, w jakiej funkcjonują. Nasze wieloletnie doświadczenie oraz wiedza specjalistów SEO pozwalają naszym Klientom zdobywać i utrzymywać wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania, na najbardziej konkurencyjne słowa i frazy kluczowe.

Pozycjonowanie lokalne i globalne

W przypadku małych i średnich firm działających na skalę lokalną, ten typ pozycjonowania sprawdzi się znacznie lepiej niż pozycjonowanie globalne. Usługę pozycjonowania lokalnego adresujemy nie tylko do firm z Warszawy, ale ze wszystkich regionów kraju – niezależnie od tego, czy prowadzisz pensjonat wypoczynkowy na Pomorzu, spa w górach czy salon fryzjerski w Poznaniu, pomożemy Ci zdobyć przewagę nad konkurencją na lokalnym rynku i trafić do większego grona klientów.

Zalety pozycjonowania lokalnego:

  • wyższa pozycja strony w wynikach wyszukiwania na lokalne frazy,
  • zwiększenie ruchu na stronie,
  • wyższy współczynnik konwersji,
  • ograniczenie ruchu z innych regionów kraju,
  • elastyczna umowa,
  • obniżenie kosztów usług SEO.

Jeśli prowadzisz biznes na skalę ogólnopolską lub międzynarodową, lepiej w Twoim przypadku sprawdzi się pozycjonowanie globalne. Nasza agencja interaktywna specjalizuje się w pozycjonowaniu firm i sklepów internetowych, zapewniając indywidualne podejście do Klienta, długotrwałe rezultaty oraz bezpieczne budowanie wysokich pozycji w wyszukiwarkach. Współpracując z nami, otrzymujesz gwarancję zastosowania wyłącznie uznanych przez Google technik i narzędzi, które nie tylko pozwolą zwiększyć rozpoznawalność Twojej marki w sieci i ułatwią dotarcie do większego grona potencjalnych Klientów, ale także umożliwią stabilny i systematyczny rozwój Twojego biznesu.

Dlaczego pozycjonowanie?

Dlaczego pozycjonowanie?

Przy ogromnej konkurencji, która charakteryzuje niemal wszystkie branże współczesnej gospodarki, skuteczne pozycjonowanie stron www stało się obowiązkowym elementem strategii marketingowej firm, które chcą liczyć się w ostrej i bezpardonowej walce o klienta. Osiągnięcie przewagi konkurencyjnej dzięki wyższej pozycji w wyszukiwarce w prostej linii przekłada się na zwiększenie współczynnika konwersji, a co za tym idzie – na większą ilość sprzedanych towarów i usług. Ogromna większość użytkowników internetu (aż 90%!) przy wyszukiwaniu interesujących ich usług lub firm, zwraca uwagę wyłącznie na pierwszą stronę wyników wyszukiwania. Posiadanie strony firmowej, sklepu lub bloga na topowych miejscach w wyszukiwarce jest więc niezbędne dla rozwoju Twojej firmy.

Wsparciem, które pomoże Ci to osiągnąć, jesteśmy my, a narzędziem umożliwiającym osiągnięcie długoterminowych rezultatów – skuteczne pozycjonowanie.

10 powodów, dla których pozycjonowanie stron jest ważne:

  1. Skuteczna promocja marki w internecie.
  2. Lepsza widoczność strony w organicznych wynikach wyszukiwania.
  3. Dotarcie do większego grona potencjalnych i rzeczywistych klientów.
  4. Zwiększenie ruchu na stronie – także z innych źródeł niż wyszukiwarka.
  5. Większa konkurencyjność firmy.
  6. Budowa eksperckiego wizerunku w sieci.
  7. Zwiększenie zaufania do marki.
  8. Wzrost współczynnika konwersji, rozwój przedsiębiorstwa.
  9. Możliwość pozycjonowania na frazy geolokalizacyjne (pozycjonowanie lokalne).
  10. Elastyczny model rozliczeniowy: opłata abonamentowa lub płatność za efekt kampanii.
Efekty pozycjonowania

Efekty pozycjonowania

Oprócz wymiernych, opisanych powyżej korzyści, które daje pozycjonowanie stron, warto zwrócić uwagę na mniej oczywiste, ale równie ważne efekty SEO. Firma, która posiada dobrze wypozycjonowaną witrynę lub sklep internetowy znajdujący się na czołowym miejscu w wynikach wyszukiwania, łatwiej zdobędą zaufanie potencjalnego Klienta – ich wizerunek jawi się jako ekspercki i profesjonalny, co sprawia, że użytkownicy bardziej ufają stronom z wysokimi pozycjami i chętniej powierzają im swój czas oraz pieniądze.

Rolą pozycjonowania jest również poznanie preferencji usługowych i zakupowych użytkowników, poprzez analizę najczęstszych zapytań i słów kluczowych. Optymalizacja treści strony pod najważniejsze frazy pozwoli jeszcze lepiej dopasować ofertę sprzedażową firmy do oczekiwań i preferencji Klientów.

Skuteczne pozycjonowanie to również większa świadomość marki i jej zwiększona obecność w internetowych kanałach komunikacji. Dzięki pozycjonowaniu można wypromować markę w sieci relatywnie niskim kosztem w porównaniu do nakładów, jakie firma musiałaby pomieść na kampanię reklamową w tradycyjnych mediach, takich jak radio czy telewizja. Należy również zadać sobie pytania: czy skoro prowadzę sprzedaż internetową, to reklama w telewizji jest mi potrzebna, skoro moi klienci najczęściej poszukują informacji online? Pozycjonowanie stron www rozwiewa te wątpliwości i daje skuteczne narzędzia do promowania firmy w sieci, które nie zachwieją strukturą kosztów Twojego przedsiębiorstwa.

Pozycjonowanie stron WWW

Pozycjonowanie stron WWW

Wykonujemy kompleksowe pozycjonowanie stron www dla firm z Warszawy i dowolnego regionu kraju. Dzięki naszym usługom poprawisz rozpoznawalność Twojej marki w internecie, zwiększysz zainteresowanie oraz ruch na stronie, przyciągniesz użytkowników z rynku lokalnego lub globalnego, a Twoja firmowa strona internetowa znajdzie się w ścisłej czołówce wyników wyszukiwania na najważniejsze zapytania i frazy kluczowe, wpisywane w wyszukiwarki przez użytkowników. Daj się poznać Twoim nowym Klientom i zleć nam usługę pozycjonowania strony jeszcze dziś!

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Zamów usługę pozycjonowania sklepu internetowego i zacznij sprzedawać więcej! Niezależnie od tego, czy działasz w niszowej, czy popularnej branży, prowadzisz mały sklep o specjalistycznym asortymencie, czy wielobranżowy serwis e-commerce, oferujący tysiące produktów z najróżniejszych kategorii – kampania skutecznego pozycjonowania przeprowadzona przez naszych specjalistów pozwoli Twojej stronie poszybować na sam szczyt wyników wyszukiwania i stać się widoczną dla nowych użytkowników! Wykonujemy pozycjonowanie sklepów stworzonych w oparciu o dedykowane oprogramowanie oraz zbudowanych na jednej z popularnych platform sprzedażowych jak Magento czy PrestaShop. Sprawdź naszą ofertę i zleć promocję sklepu u najlepszych.

Na czym polega pozycjonowanie?

Istotę pozycjonowania stanowią procesy i działania wykonywane w obrębie strony internetowej, które mają na celu zdobycie wyższej pozycji w wynikach wyszukiwania na poszczególne frazy i zapytania wpisywane przez użytkowników w wyszukiwarce. Procesy te muszą być ze sobą odpowiednio skoordynowane, a same techniki optymalizacji dopasowane do specyfiki firmy i prowadzonego przez nią serwisu internetowego. Tylko wówczas możliwe jest osiągniecie docelowej pozycji oraz jej utrzymanie, w celu zapewnienia długotrwałego efektu działań SEO. Napozycjonowanie składają się m.in.:

  • zmiany w strukturze strony www lub sklepu,
  • optymalizacja treści pod frazy kluczowe,
  • link building,
  • przyspieszenie ładowania witryny i konkretnych podstron,
  • optymalizacja kodu strony oraz wiele innych działań.
Zalety optymalizacji / SEO

Zalety optymalizacji / SEO

Szczególnie ważna w procesie pozycjonowania stron www jest optymalizacja treści witryny pod wybrane słowa kluczowe używane przez użytkowników przy wyszukiwaniu informacji o interesujących ich firmach i usługach. Treść na stronie powinna być unikalna i wartościowa, musi także „sprzedawać”, czyli zachęcać użytkowników do skorzystania z oferty przedsiębiorstwa lub wykonania określonego typu akcji: pozostawienia danych kontaktowych, sprawdzenia oferty, pobrania darmowej wersji testowej itp. Najważniejsze zalety optymalizacji/SEO, to:

  • dostosowanie treści na stronie do treści zapytań używanych przez użytkowników,
  • zgodność ze standardami i wytycznymi określanymi przez wyszukiwarki,
  • precyzyjne dotarcie z ofertą do grupy docelowej,
  • pozyskanie wiedzy na temat profilu i preferencji zakupowych potencjalnego Klienta,
  • ciekawa, unikatowa i wartościowa treść na stronie lub opis produktu,
  • wzmocnienie sugestywnego przekazu i wezwanie do działania (call do action).